Nákupy
Které reklamní předměty je nejvýhodnější vyrábět

Které reklamní předměty je nejvýhodnější vyrábět

Každá firma chce vydělat co nejvíce peněz. To je koneckonců důvod, proč byla založena, bez ohledu na to, co tvrdí ve svých propagačních materiálech. To však není tak jednoduchý úkol, jak by se mohlo na první pohled zdát.

Je totiž nutné si udržet stávající zákazníky, a zároveň lákat stále nové. K tomu je zapotřebí použít vhodnou marketingovou strategii. A ačkoliv většina lidí zná nejlépe klasickou reklamu, ať už televizní či tiskovou, není to ani zdaleka jediný způsob propagace.

cepice1

Jednou z možností, která je, pravda, o něco méně využívaná, jsou i reklamní předměty Promo Direct, respektive jejich prodej či rozdávání. A není pochyb, že tato metoda má mnoho výhod.

Za prvé je zde fakt, že se tím v lidech vytvoří dojem, že daná firma si svých zákazníků skutečně váží. Získají také pocit exkluzivity, toho, že patří do speciálního klubu. To však není vše.

Tyto předměty totiž na sobě obvykle mají i logo a název firmy. Pokud je tedy daný člověk bude používat na veřejnosti, uvidí toto logo i ostatní. To v nich může vzbudit zvědavost či touhu mít ten samý předmět, a tak danou prodejnu navštíví.

Otázkou však je, který z mnoha druhů předmětů máme nechat vyrobit. Zde záleží na tom, jestli je budeme prodávat, či rozdávat. V tom je totiž podstatný rozdíl. V tom prvním případě si totiž můžeme dovolit do nich více investovat, neboť se nám peníze vrátí. Lze tedy nechat vyrobit dražší věci. V tom druhém je nutné snížit náklady co nejvíce. Sice to zaujme více lidí, ale nepoplyne nám z toho zisk.

mikina2

Pokud chceme prodávat, pak se jako zdaleka nejlepší osvědčila klasická igelitová taška. Mnoho lidí ji používá víckrát, a obvykle jim nijak nevadí, že je na ní nějaké logo. Lze také použít například textil, ale ten už není tak vhodný.

Ve druhém případě jsou ideální různé klíčenky či propisky. Jejich výroba je levná a mají velký dopad.

Ať se však rozhodnete jakkoliv, vždy si vše pečlivě promyslete, ať na tom netratíte.

0